onsdag 30. desember 2009

Mennesker i fokus-sammen

Omsider etter langt å lenge blogger jeg litt igjen. Har bare hatt helt scrappesperre siden jeg var på treff i høst. Har fulgt med i alle de flotte bloggene rundtom, men etterlatt meg få spor dessverre..*flau*. Begynte litt med strikking i høst, og fant igrunn ut at det var mer sosialt ovenfor min kjære samboer, så da ble det noen strikkeprosjekter på rekke å rad. Men nå kjenner jeg at jeg har lyst å scrappe igjen:)

Jula er vel overstått og vi har storkost oss alle og enhver. Hatt mye fri og har bare kunnet slappe av å være med ungene, venner og familie. Noe som ikke blir altfor mye tid til i den travle hverdagen.

Fotoverden har en konkuranse gående om -Mennesker i fokus; sammen.
Henger meg med på den med disse tre bildene:



18 kommentarer:

marit sa...

Godt å ha deg til bake igjen!
Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!

pia iris sa...

ønsker deg og dine et riktig godt nytt år.
koselige bilder av dine skjønne små.

Nina B. sa...

Koselig å høre fra deg igjen.

Kjempeflotte bilder du har tatt med på konkurransen :) Hva har du strikket? Gjort litt i høst jeg og, absolutt ingenting avansert, men gøy å prøve det igjen.

Godt nyttår snuppa xxx

Nina sa...

Herlige bilder:) Så fin stemning på det øverste. Tydelig at søskenkjærligheten er stor! Godt nytt år til deg og dine.

Vibeke sa...

Så hyggelig med en hilsen fra deg igjen, og ikke minst at bloggen din er oppdatert:)

Jeg håper du kommer deg over scrappesperren din snart!! Du har helt sikkert mange flotte bilder som venter på å bli scrappet - så snart kommer lysten - eller den perfekte utfordringen:)

Ønsker deg en flott søndag:)

Anonym sa...

Kjenner igjen det med bloggsniking og ingen kommentarer *like flau*

Flotte bilder av ungene.
Ønsker deg et godt nyttår!

ninabakke sa...

Haha. Vetle så bilde nummer 2 og sa "Det er Emil og Ida"


KJempe flotte bilder som passet så godt til tema, takk for at du deltar! :)

Mvh Nina

Lula sa...

Du har vært savnet! Men forstår deg godt..kan bli mye i hverdagen og det er ikke moro med sperre heller:(

Godt nyttår til deg og jeg gleder meg virkelig til flere kreasjoner!

Klem

salige lavendel sa...

Så nydelig det øverste bildet ditt var!

marit sa...

Øverste bilde er bare helt nydelig!
Ligger en liten award til deg i bloggen min;)

Nina B. sa...

Ligger noe til deg på bloggen min :)

Nina sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min. Ha en fin dag:)

Unknown sa...

Veldig flotte bilder!

inger synnøve sa...

flotte bilder:) jeg har noe i bloggen min til deg:)ha en fin påske:)

hardkog sa...

Nice kids. The best picture are when they are little. They have some nice carisma, that in time we all lose it. Affugter , its an authority site that can give you some tips about this too.

{ Kristina } sa...

Er det liv i deg???? :p

avacare sa...

I write pretty much anywhere - on planes, in hotel rooms, anywhere in my house. Hotels near Egmore!!

Unknown sa...

Hey great, this has been an awesome help to me, I have had some really strange annoyances in my personal life recently and it is funny how certain things can really pick you back up or make you look differently on the horrible things and get working on the other things in life. Anyway thank you a lot.
Cardsharing Server