onsdag 16. september 2009

~Alt om gjest hos Scrappehuset~

Denne måneden var jeg så heldig å få være Alt om gjesten hos Scrappehuset. Ble spurt tidligere i sommer, og selvfølgelig takket jeg ja! Kjempekoselig at de ville bli bedre kjent med meg:)
De som vil lese mer om meg og scrappingen min må gjerne ta turen innom Scrappehuset.

Så skulle jeg lage en utfording til DT og andre scrappere, den ble slik:
"La deg inspirere av en eller flere av sansene våre; se, høre, føle, smake og lukte.
Siden det akkurat har vært sommer og du antagelig har masse flotte sommerbilder liggende vil jeg at det skal brukes friske og klare sommerfarger.
I tillegg skal det scrappes i CLUSTER stil.
"

Slik ble min løsning av oppgaven























Så nå håper jeg at mange blir med og vil prøve seg på utfordringen. Dere kan vinne en arkpakke fra Cosmo. Scrapp i vei jenter!

8 kommentarer:

Store og små sa...

Tusen takk for at du ville være gjest hos oss, morsomt å bli bedre kjent med deg. Du scrapper fantastisk flott!

Hilde

Vibeke sa...

Herlig å ha deg som vår gjest:)
Tusen takk:)

Utrolig flott Lo du har laget!! Du har skikkelig dreisen på Cluster:)

Torill sa...

Så utrolig flott "Alt-om" inne hos Scrappehuset! Jeg ble så inspirert! Dine LOer er så flotte, og jeg digger lag på lag og samlingene av alt! KNALL!
Tusen takk for flott inspirasjon!
klem

Anonym sa...

Gratulerer!! Så moro! Kjempefint å få vite litt mer om deg! En skikkelig dyktig scrapper er du! Nydelige LOer du lager! :)

linn kr/sykepleier sa...

Åh, så kul oppgave da. Og DEN lekre og lekne LOen. Elsker fargevalget ditt. Smæshing! :D

marit sa...

Nice!
Så gøy! Var en nydelig lo!

Linda S. L sa...

gratulerer som gjest hos scrappehuset. leste artikkelen, og det var morro å bli bedre kjent med deg. Jeg har jo fulgt deg i lang tid og du fortsetter bare med å inspirere! Du er helt rå på nydelige og enkle LO'r. du får det til å se så utrolig lett ut :))
takk for all inspirasjon!
klemmmm

UlrikaT sa...

Vilken lekker LO! Vilke underbare detaljer!